Maloobchod sa pohybuje online
Budúcnosť maloobchodu je kombináciou offline aj online sveta. To znamená, že pre fyzické predajne potrebujú podniky aj digitálny dotykový bod. Nedávny prieskum dokonca ukázal, že pokiaľ ide o nákupy potravín, 50% predaja v režime offline je ovplyvnené digitálnym.
Dobrým príkladom je tu Carluccio\’s, talianska reštauračná sieť s desiatkami miest v celej Veľkej Británii. V máji 2018, reťazec oznámil zatvorenie 34 reštaurácií, takže nikto nečakal, čo sa bude diať ďalej. Ako povedal James Backhouse , marketingový riaditeľ spoločnosti Carluccio: „Naším cieľom bolo vyvinúť webovú stránku, ktorá urobila základy naozaj dobre – a zároveň demonštrovať príbehy o značke a produktoch a bezproblémovo prepojiť elektronický obchod.“
Spoločnosť spolupracovala s BigCommerce a investovala 10 miliónov libier do reštartu značky. Veľké množstvo investícií bolo vynaložené na vylepšenie lokality, ktorá bola premenená na platformu elektronického obchodu a obsahu.
Mobilná reklama
Najvýznamnejšou výhodou mobilnej reklamy je, že pomáha poskytovať cielený obsah reklamy v rôznych formách a formátoch, vrátane webových stránok a aplikácií. Je to tiež jeden z najvhodnejších spôsobov online reklamy, pretože väčšina ľudí používa svoje smartfóny niekoľkokrát denne. V skutočnosti sa zdá, že teraz strávime na našich telefónoch až štyri hodiny denne .
Kontextová reklama
Kontextová reklama klesla v popularite, keď sa obchodníci začali viac zameriavať na reklamu a presmerovanie na základe publika. V ére post-GDPR sa personalizácia zmenšila a kontextová reklama robí comeback.
Pretože spoločnosti nedokážu zhromažďovať údaje o ľuďoch bez ich súhlasu, zacielenie na jednotlivcov na základe typu obsahu, ktorý si prezerajú online, sa javí ako správna vec.
Kontextová reklama môže byť dokonca silnejšia ako vysoko cielená reklama len preto, že poskytuje prehľad o type obsahu, ktorý môže značka vytvoriť, aby mohla byť relevantná pre svoje publikum pri prezeraní webovej stránky.